رئال - اتلتيكو : اين بار در سوپرجام

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال - اتلتيكو : اين بار در سوپرجام

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال - اتلتيكو : اين بار در سوپرجام

رئال - اتلتیکو؛ این بار در سوپرجام

 

اتلتیکومادرید فردا شب در دور رفت رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

 

به گزارش مشرق، اتلتیکو مادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگا ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه فرصت خواهد داشت تا انتقام شکست از رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا را در دور رفت سوپرجام اسپانیا بگیرد.

در حالی که می‌توان گفت اتلتیکو مادرید بهترین تیمش را در اختیار دارد اما هنوز از جدایی برخی از ستاره‌هایش رنج می‌کشد. این در حالی است که فیلیپه لوئیس و دیگو کاستا به چلسی پیوستند و تیبات کورتوا پس از سه سال حضور قرضی در این تیم به استمفوردبریج بازگشت.

پولی که از فروش این ستاره‌ها به جیب اتلتیکومادرید ریخته شد، برای خرید ماریو ماندزوکیچ که از بایرن‌مونیخ به این تیم ملحق شد، رائول خیمنز، ملی‌پوش مکزیک و آنتونیو گریزمن از رئال سوسیداد هزینه کرد. همه این بازیکنان در سانتیاگو برنابئو حضور خواهند داشت اما آردا توران به دلیل مصدومیت غایب است.

رئال مادرید نیز که به تازگی دهمین قهرمانی خود را در اروپا جشن گرفته است و بیش از 100 میلیون یورو برای خرید جیمز رودریگوئز، تونی کروس و کیلور ناواس هزینه کرده است نیز در سوی دیگر این مسابقه قرار دارد. رودریگوئز کلمبیایی و بازی‌ساز آلمانی تیم خیلی زود توانستند در پیروزی دو بر صفر رئال مادرید مقابل سویا و قهرمانی در سوپرجام اروپا تأثیر خود را در تیم نشان دهند.

به هر حال ناواس باید همچنان منتظر فرصت باشد زیرا کاسیاس در سوپرجام اروپا درون دروازه قوهای سپید قرار گرفت. با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی رئالی‌ها هنوز اعلام نکرده که انتخاب اولش برای دروازه‌بانی چه کسی خواهد بود و ناواس امیدوار است که بتواند جای کاسیاس را در ترکیب تیم بگیرد.

دور برگشت سوپرجام اسپانیا جمعه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد و دوشنبه هفته آینده هر دو تیم کارشان را در رقابت‌های لالیگا شروع می‌کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.